Contact Info / Websites

All 21 audio Reviews


Black sky_Freaks To The East Black sky_Freaks To The East

Rated 1.5 / 5 stars

this should be in metal

not that great at all but for fl i guess it was ok. i would spend my time learning to play real instruments


dudeman1635 responds:

Ive been playing guitar for 6 months so im learning this song on it.


Sofia Sofia

Rated 4.5 / 5 stars

pretty good

id say all and all this is a pretty good composition some melody's remind me of other songs that i cant quite put my finger on but its still good. only question is are there any real instruments in there cause all i can gather are synth


MashedByMachines responds:

I play the guitar :) the rest is synth.

Thanks for the feedback!


metallica_fade to black metallica_fade to black

Rated 3 / 5 stars

it started out good

thats great you can play other peoples stuff and all but you posted in the wrong spot it should be in metal not general rock you did a pretty good job over all but there where a couple of mess ups fade to black is a great metallica song but i think if you cant make a cover better dont cover it write your own music and post that.



*Scooby* *Scooby*

Rated 5 / 5 stars

Haha!

That is pretty fuckin cool i could see a new scooby doo cartoon with this playing at the beginning. I love it


People find this review helpful!
pitchblak responds:

Thanks man, I was surprised at how this came out. Hell,I think I like it more than my son does.lol Rock on!!


*Friday the 13th* *Friday the 13th*

Rated 5 / 5 stars

Fuck Yeah!!!!!!!!!!

Awesome riffs and drums the master of metal and horror is back!


pitchblak responds:

Cool man,Thanks for the kick ass review!!


Four Fucking Chords Four Fucking Chords

Rated 5 / 5 stars

love it!

i love the lyrics pretty fuckin good this is true grunge witch is what this world is missing these days


People find this review helpful!

Dormant Conscience Dormant Conscience

Rated 2.5 / 5 stars

dont give up

u did ok for a first composition but i dont think it belongs in the metal section this should be in rock or something at most metal rock if u just have to say its metal.it wasnt repetative witch is a good thing and really the only other advice i can give is work on mixing more it sounds to garage recorded all in all it was just ok and a fair vote would be a low one but im going have way b/c of the effort.



Back from the Dead Back from the Dead

Rated 5 / 5 stars

awsome

Bout time u rose from the dead cant wait for Friday the 13th oh and looks like ng still has assholes that vote down shit so theres can be at the top come on people 9 votes only 4 reviews? im not fuckin retarded we all see through ur jealous attempts at wanting to be a ng's god get over it this aint mtv bitches vote fair if u vote low leave a review saying what u didnt like atleast.the song rocks bro and is way better in quality and better at creativity than most garbage on here theres only a few on ng that get any respect from me. ima stop now this is turning into a goddamn essay.


pitchblak responds:

Hey man, thanx for the support and everything you do to help Pitchblak kick ass, i do think its a shame that alot of assholes 0 vote but are to coward to even leave a review for the reason why. Like you said, i guess to try to get theres at the top of the list. No worries though, the shit crap garbage eventually gets filtered through and gets its resting place at the bottom of the list while all of us deserving artists get back up. Anyways, you got me writing a goddamn essay, lol The dead shall rise again, later bro


Forsaken Forsaken

Rated 5 / 5 stars

rockin man

that was pretty damn good i think it fits a fight scene pretty good. i could see some parts going good with mortal combat.haha i liked the drums and liked that roll u did in there.liked the sound and of the guitar to.


pitchblak responds:

Thanx man,i am happy with the way this one turned out.Later


&amp;gt;MY TORMENT&amp;lt; W/Vocals >MY TORMENT< W/Vocals

Rated 5 / 5 stars

pretty good man!

i liked some of the shit u did in this song."the creepy vocals" but u know how i like creepy vocals.every now and again u sounded like motcho man ooooohh yyyyeahhhhh!! LOL!! all in all pretty good job.


Bad-Man-Incorporated responds:

Man, I hate you.
Why of all wrestlers, did you have to choose Randy Savage...hahaha...I would have preferred that you call him "BONESAW" hahaha.
Just kiddin bro.
Glad you like it man. I really love doin vocals for Pitchblak. His songs are really unbelievable.
Thanks again.(I don't hate you).\m/